Nové snímáče, SD,

Moderátor: Moderators

Nové snímáče, SD,

Příspěvekod Hudko » pát črc 01, 2011 08:07

Rád by som sa opýtal .... Neukamujte ma... Mám epiphone sheraton II ebony a chcel by som tam švacnú nové snímače lebo tie epiphone 57 mi neako asi nesedia a chcem hra rock, poprock. Takže nové snímače. Ale keby tam dám sd tie ktoré sa dajú aj rozdeli na singel tak by som musel meni aj potáky , ale skúste mi poveda ako by som na tejto gitare vymenil potenciometre? Oni suuž vdreve a nije žiadny poklop ako sa ku ním dosta. Mám stach s toho že ak budem chce meni snímače bude ju treba "rozlúpnu"
Alebo je neaky SD snímač pri ktorých netreba meni potenciometre?
Hudko

Příspěvekod ~beowulf~ » pát črc 01, 2011 08:11

Určite? Skús da foto, nejaký prístup tam bude musie by. ja si zatiaľ tú gitaru vygooglim a obzriem..

edit: veru, vzadu vraj nijaký panel nie je, všetku elektroniku tam museli napcha cez prednú stranu, a snímače nakoniec. To by som videl aj na odborníka, sám by som si asi semi-hollow gitaru nerozoberal.
Naposledy upravil ~beowulf~ dne pát črc 01, 2011 08:17, celkově upraveno 1
Cort M600 Black cherry sunburst (C 12-56)
IMG StageLine GAT-100R + 2x12 " Vin30
AKG D5S
E-MU 0202
CME M-Key
~beowulf~

Příspěvekod Hudko » pát črc 01, 2011 08:14

určite zmesti.... Je to pololubovka ako maju napríklad foo figters no a tam je vyfrezované dos miesta... Normálne to je na vrchnej doske prirobené a potom tu dosku tam prilepili asi. žiadny prístup nič. :) Mám s toho divné pociti
Hudko

Příspěvekod Hudko » pát črc 01, 2011 08:20

No jasné samozrejme že nie....
No a odborník akože tu gitaru "rozlupne? ak ano o to asi zaujem nemám.
Existuje taký neaky snímač napriklad od už spomínaneho SD aby mal takú škálu clean až po teda rock, ale aby somiba tie staré dal preč dal tam nový , spojil káble a je ? existuje niečo také
Hudko

Příspěvekod kubeno » pát črc 01, 2011 08:20