Namety na zlepsenie e-shopu

internetový obchod

Moderátor: Moderators

Namety na zlepsenie e-shopu

Příspěvekod muziker » čtv srp 28, 2008 10:24

Vazeni zakaznici, ak ste navstivili nas internetovy obchod a v ramci tejto navstevy Vas napadol nejaky navrh, ktory by mohol este zlepsit fungovanie e-shopu a zvysit uroven sluzieb pre zakaznikov, mozete v tejto teme tento napad vyjadrit a my ho radi zvazime a pripadne aplikujeme do praxe.

Budeme vdacni za kazdy konstruktivny namet.

Muziker
Uživatelský avatar
muziker
 
Příspěvky: 1553
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:09

Příspěvekod Návštěvník » čtv zář 11, 2008 07:41

del
Naposledy upravil Návštěvník dne stř črc 14, 2010 22:02, celkově upraveno 1
Návštěvník
 

navrh na zlepsenie

Příspěvekod charonme » pon lis 03, 2008 23:13

navrhujem zlepsit funkciu informacie o dostupnosti produktu na sklade - momentalne sa pri niektorych produktoch zobrazuje "Predajna AUPARK" (napr. tento kabel alebo tieto konektory - ak tu tie linky este aktualne), ale v auparku mi povedali, ze nie su ani kable ani konektory... Mozno by bolo lepsie nezobrazovat tuto nespravnu informaciu, alebo (a to je urcite tazsie) zabezpecit jej spravnost?
charonme
 
Příspěvky: 35
Registrován: úte srp 22, 2006 10:14
Bydliště: bratislava

Příspěvekod Polymer » úte lis 04, 2008 09:31

Osobne by som mal vyhrady k zobrazovaniu ceny za dopravu. Neviem, ci som to prehliadol, ale az kym som nepotvrdil objednavku, nikde sa nezobrazovala cena postovneho, resp. cena za dorucenie. Nasiel som ju az v emaily potvrdzujucom objednavku, co je uz neskoro. :roll:
Ibanez RG-370 DX (neck: EMG-89 | bridge: EMG-81)
Engl Thunder 50 Reverb
Dunlop Crybaby GCB-95
Korg AX5G
Shure SM57
EB .010-.052
Uživatelský avatar
Polymer
 
Příspěvky: 817
Registrován: pát pro 29, 2006 21:33
Bydliště: Bratislava

Re: navrh na zlepsenie

Příspěvekod Polymer » úte lis 04, 2008 09:36

charonme píše:navrhujem zlepsit funkciu informacie o dostupnosti produktu na sklade - momentalne sa pri niektorych produktoch zobrazuje "Predajna AUPARK" (napr. tento kabel alebo tieto konektory - ak tu tie linky este aktualne), ale v auparku mi povedali, ze nie su ani kable ani konektory... Mozno by bolo lepsie nezobrazovat tuto nespravnu informaciu, alebo (a to je urcite tazsie) zabezpecit jej spravnost?


Inventarizovat tovar skladom kazdych par minut by bolo na mozog, nakolko behom par minut sa moze stat, ze sa nieco vypreda. Preto tuto informaciu zvyknem brat s rezervou a este si udaj dodatocne overim, pripadne si to objednam s osobnym odberom a pockam, kym si ma zavolaju.
Ibanez RG-370 DX (neck: EMG-89 | bridge: EMG-81)
Engl Thunder 50 Reverb
Dunlop Crybaby GCB-95
Korg AX5G
Shure SM57
EB .010-.052
Uživatelský avatar
Polymer
 
Příspěvky: 817
Registrován: pát pro 29, 2006 21:33
Bydliště: Bratislava

Re: navrh na zlepsenie

Příspěvekod charonme » úte lis 04, 2008 10:34

Polymer píše:...behom par minut sa moze stat, ze sa nieco vypreda. Preto tuto informaciu zvyknem brat s rezervou...
To mi je jasne a prave preto som ako jedno z navrhovanych rieseni dal "vobec nezobrazovat". Lepsie je nezobrazovat nic ako zobrazovat chybne...
charonme
 
Příspěvky: 35
Registrován: úte srp 22, 2006 10:14
Bydliště: bratislava

Příspěvekod Ja » úte lis 04, 2008 16:23

Polymer píše:Osobne by som mal vyhrady k zobrazovaniu ceny za dopravu. Neviem, ci som to prehliadol, ale az kym som nepotvrdil objednavku, nikde sa nezobrazovala cena postovneho, resp. cena za dorucenie. Nasiel som ju az v emaily potvrdzujucom objednavku, co je uz neskoro. :roll:


Informacie o vyske postovneho mame uvedene na nasich strankach. Existuje viacero sposobov, ako sa k nim dostat. Najjednoduchsi sposob je - kliknut si na niektory z linkov:
Ako objedna
Ako zaplati
Ako doručíme

http://www.muziker.sk/Default.aspx?cont ... up#dorucit

K tymto linkom je pristup zovsadial na nasej stranke. Až doteraz sme boli presvedčení o tom, že tieto informácie sú neprehliadnuteľné a musí si ich všimnú aj ten najzaneprázdnenejší zákazník.
No nič, skúsime vymyslie ešte niečo účinnejšie.

Milan/Muziker
Ja
 
Příspěvky: 90
Registrován: stř dub 20, 2005 11:13
Bydliště: Bratislava

Dostupnost

Příspěvekod muziker » úte lis 04, 2008 16:36

Zdravim vsetkych!
Informacia o tovarovej dostupnosti je alfa omega pre web shop. Cize zobrazena byt musi. Preco je to tak, ze nieco je zobrazene ako "na sklade" a o par minut uz to nie je aktualne presne popisal Polymer. Tak isto aj dobre napisal, ze mozeme tovar rezervovat na meno na istu dobu (cas nevyhnutny pre prichod do predajne). V pripade, ze si clovek objedna tovar, ktory je "skladom" cez web shop tak, ze ho hned vlozi do kosika, malo by byt v podstate iste, ze ten kus aj dostane. Nedostane ho jedine vtedy, ak sa zisti, ze dany kus nie je fyzicky v poriadku, alebo je na sklade zamena za iny tovar.

Mario Brosch
manazer predajne Muziker
Uživatelský avatar
muziker
 
Příspěvky: 1553
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:09

Příspěvekod rozi666 » stř lis 12, 2008 20:11

Zdravim.
V poslednej dobe sa vase stranky nehorazne dlho nacitavaju, prosim, skuste s tym nieco spravit. Thanx.
rozi666
 
Příspěvky: 75
Registrován: čtv črc 14, 2005 17:17
Bydliště: Ke

Příspěvekod Ja » čtv lis 13, 2008 13:24

Dakujeme za prispevok. Ano, je to pravda a vieme o tom. Sposobuje to nas partnersky portal MamaKup Mi Booster - resp jeho hitparada, ktora sa nacitava spolu s obsahom e-shopu.
Na odstraneni problemu sa pracuje. Uistujem Vas, ze vsetko by "fičalo ďaleko svižnejšie", keby nam v ceste - ako vzdy - nestali vsadepritomni byrokrati s neobmedzenou pravomocou a obmedzenym IQ.

Milan/Muziker
Ja
 
Příspěvky: 90
Registrován: stř dub 20, 2005 11:13
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod extreme » pon dub 27, 2009 14:29

Ja by som navrhoval prida na stránku chat s niekým z linky muzikeru kde by sa priamo zobrazovalo aj či je online alebo nie a po kliknutí by sa hneď otvorilo okno s chatom.
Niečo také ako je tu: http://www.gigaserver.cz/ (nalavo, nad rýchlim kontaktom)
extreme
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv led 01, 2009 18:00
Bydliště: ***

Chat

Příspěvekod Ja » čtv dub 30, 2009 08:30

Dakujeme za prispevok.
Samozrejme, napadlo to aj nam.
Ale museli sme to po tyzdni zatrhnut, pretoze 99% casu sme venovali otazkam ludi, ktori si len chceli z dlhej chvile pokecat.

Ak niekto potrebuje rychlu pisomnu odpoved, moze vyuzit aj CHAT.
Kontakt je uvedeny tam, kde ma byt.
V potvrdeni objednavky.
Tym sme dosiahli, ze sa zakaznik nebude pytat, ci sa mi paci kapela XY, ale polozi otazku, ktora priamo suvisi s jeho objednavkou.

Dakujem za pochopenie
Milan Kivarott / MUZIKER





Dakujem za pochopenie
Milan / MUZIKER
Ja
 
Příspěvky: 90
Registrován: stř dub 20, 2005 11:13
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod JBM » úte zář 08, 2009 11:56

Mne dost chyba v e-shope podrobnejsi popis produktov. Pretoze je toho naozaj pobiedne a niekedy sa tazko orientuje medzi produktami a treba si pozriet radsej aj stranky vyrobcov, aby si spravil skutocny obraz. A mozno pridat aj tie linky na vyrobcov by bolo dobre.
JBM
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned zář 06, 2009 09:59
Bydliště: TSK

Příspěvekod Azuritko » ned bře 14, 2010 16:53

Presne tak. Mne ohromne chýba tuná podrobnejší popis produktov (hlavne mi chýba napr. pri husliach, popis z akého sú materiálu jednotlivé časti huslí). Aj tých fotiek by mohlo by viac. Sú zahraničné e-shopy, kde majú ku každému produktu podrobný popis a množstvo fotiek výrobku a všetkého, čo sa k nemu dodáva. Viem pochopi, že ažké je to doda ku všetkým produktom už rozbehnutého E-shopu. Ale keby sa to robilo postupne a keby sa to na nových výrobkoch robilo na každom, tak by to tu získalo o dos väčšiu úroveň.
Azuritko
 
Příspěvky: 8
Registrován: sob čer 23, 2007 21:30
Bydliště: Hradište


Zpět na Muziker e-shop

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron